2011. szeptember 5., hétfő

NIVEA make up starter

Sziasztok!

Ma az új kedvenc krémem szeretném Nektek bemutatni! A július közepén megjelent Joy-ban lettem figyelmes a Nivea új termékére,ezért mikor legközelebb Rossmannban jártam meg is vettem. A krém 1700.- körül volt, 50ml-es a kiszerelése!
Ezt írják róla: "Az új Nivea Visage Make-up Starter egy könnyen felszívódó arc ápoló krém, amely már egy perc alatt képes biztosítani az arc bőr számára a teljes hidratálást, miközben felkészíti a sminkelésre. A Nivea a legfrissebb tudományos eredményeket felhasználva, a hatékony hidratáló összetevők kombinálásával alkotta meg ezt a könnyű krémet, amely a gyors felszívódás új mércéjét jelenti a bőr ápolásban. A krém kapható normál és vegyes, illetve száraz és érzékeny bőrre is."

Én a kék dobozosat vásároltam vagyis a normál és vegyes bőrre valót!


Amikor kibontottam kicsit meglepődtem,sőőőt inkább megijedtem,mert azt gondoltam romlott,hogy miért??? Nézzétek a képet:

Aztán utána néztem és rájöttem,hogy ez direkt ilyen:) Kicsit ilyen kocsonyásnak mondanám,de ahogy felkenem már úgy "viselkedik",mint egy krém! A kocsonyás állagban amugy pozitívum,hogy csak bele-bele kell érinteni az ujjunkat és elég krémet vesz fel,tehát sokáig ki fog tartani:)


Az illatát egyszerűen imádom,de nem tudom nektek körülírni milyen:) krém illat,de ilyen kellemes:)
Igaziból nem mindennap használom,tehát nem hidratálóként,mert arra nekem nem lenne eléggé tápláló!
Viszont az fontos megemlíteni,hogy alkohol tartalmú,viszont egyáltalán nem szárít!
Én sminkelés előtt használom, nagyon gyorsan beszívódik,tényleg nagyon jól hidratál.
Ha gondolkodtatok rajta,szerintem érdemes megvenni! Akciósan láttam már 1500.-ért is!

Ti megvettétek már? Mi a tapasztalatotok? Számít valamit a sminkelés előtt?
Szép estét: Ivcsi

ui.: ha már Nivea, akkor Rihanna:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése