2011. szeptember 6., kedd

Party all night

Hello Lányok!

A történet úgy kezdődik,hogy még májusban a születésnapomra kaptam a kedvenc szobatársaimtól egy essence mono szemhéjpúdert ( a hercegnős egér mellé :))! De eddig még egy kipróbáláson kívül nem használtam,mivel jött a nyár,és nem igazán volt alkalmam,hogy sminkeljek vele! Viszont mikor megláttam,hogy az ősz smink trendje a metál,rájöttem,hogy mennyire jó,hogy megkaptam! :)

A termék kódja a 35-ös és a party all night nevet viseli (milyen találó!!) 2,5 grammos és kinyitva gyönyörű színe van:) :
 Sajnos ez a metálos csillogós réteg,le fog kopni róla,már itt is látszik,hogy belepiszkálgattam :$ de remélem attól még a színe ugyanaz marad:)


Mindkét képet természetes fényben csináltam, (a bal oldali az alap nélküli) láthatjátok mennyire jól pigmentált és,hogy milyen jól fénylik! Valamint,hogy teljesen más színt mutat alappal és alap nélkül,ezért játszani is lehet vele,hogyha csak a mozgó szemhéjat alapozzuk le,ott teljesen ilyen sötét metálfényű lesz,fent pedig kicsit fémes hatású alap nélkül!
Szerintem nagyon eltalálta az essence ezt a színt,az ősz egyik alap darabja,bár sima hétköznapon iskolában nem,de buliban mindenképpen alkalmazni fogom,mert csúcsszuper:)

Nektek hogy tetszik? A kollekciótok része már ez a mono szemhéjpúder? Buliba kisminkelnétek magatok ezzel?

Ma már kicsit őszbe hajló a levegő odakint,de ne csüggedjetek:)
Ivcsi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése