2011. szeptember 9., péntek

Hogyan kezdjük a gyűjtést?

Sziasztok Lányok!

Tegnap elgondolkoztam azon,hogy milyen termékeket vennék,ha most kezdeném a sminkelést,vagy a gyűjtést:)

Ez a saját véleményem, én ezeket vásárolnám,persze a Ti döntésetek,hogy mit szeretnétek ebből beszerezni!

Először is meg kell határoznunk a bőrtípusunk! Ennek megfelelően kell kiválasztani az alapozónk,púderünk állagát! (mivel nekem kombinált a bőröm,ezért nem is igazán használok alapozót,mert nagyon zsírosít,inkább púderezek) Bár szerintem,egy 13-14 éves lánynak még felesleges alapozót használnia,attól,hogy a pattanások megjelennek rajtatok/rajtuk még nem kell egyből az alapozóhoz nyúlni,mivel eltömíti a pórusokat és sokkal nehezebben fognak eltűnni.



Ezek után szükségünk van szemceruzára,a kezdő készletben én egy feketét és egy fehéret választanék,ez a két alapszín. Ezeket sokmindenre fel tudjuk használni! Egy egyszerű szemkihúzásra, egy füstös szem elkészítésére, a szemfehérjénk megnagyobbítására. Aztán persze jöhetnek majd a színesebb színek is!

3. dolog amit beszereznék,a szemhéjpúder! Ennek is rengeteg változata van! Érdemesebb egy több színből álló palettát megvásárolni,mint pl:

Arra is figyelnetek kell,hogy a szemetek színéhez igazodó színekből szerezzetek be,ezekkel kisérletezzetek inkább!

4.lépés a szempillaspirál! Érdemes az üzletben megnézni,a keféjét,állagát,mivel ez eltérő a spiráloknál! Először ebből is érdemes a feketét megvásárolni, csak később a színeset!


5.lépés a pirosítás! Itt újra figyelnünk kell a bőrtípusunkra, mert pl.egy stiftes krémes pirosító a zsíros arcbőrünket,csak tovább zsírosíthatja! Tehát jobb egy púderes textúrájút választani.

Utolsó lépésként pedig a szájfényünket kell megvásárolni! Véleményem szerint elég lehet egy színezett ajakápoló, vagy egy átlátszó szájfény!

Ezek után már tetszés szerint ecseteket kell választanunk! Először érdemes 1-1ecsetet beszerezni,egy pufi ecsetet,egy applikátoros ecsetet és egy pirosító ecsetet!


Valamint ha én most kezdeném,beszereznék egy szempillafésűt és egy szempilla göndörítőt is!
Én ezeket várásolnám ha most kezdeném! Ti hogy kezdtétek a gyűjtést? Mit vennétek meg legelsőnek egy sminkállványról?

Szép napot Nektek: Ivcsi

2 megjegyzés:

  1. Jó kis bejegyzés lett :) pont a napokban gondolkodtam én is egy ilyesmi poszton :)

    VálaszTörlés
  2. Köszi,egy ilyen poszt szerintem hasznos tud lenni,aki most kezd el érdeklődni! És minden szemszögből más,tehát várom a te posztod:)

    VálaszTörlés