2011. szeptember 7., szerda

Őszi party smink :)

Sziasztok!

Miután leteszteltem a party all night szemhéjpúderem,készítettem is vele egy sminket! Szerintem egy őszi buliba simán belefér ez a csillis smink!

Jó,a felsőt nem a sminkhez vettem fel,ezek után majd figyelek erre:)


 

A képek annyira nem adják vissza,de ilyen nagyooon metálos lett:)
Mivel a szemem hangsúlyoztam a számra már csak egy kis szájfényt tettem,és csak kicsi bronzosítót használtam az arccsontomnál!
A háttérért bocsi,legközelebb erre is figyelek :$

Ezeket használtam: 

Arc: Essence compact powder: 01-natural beige
         Szem alatti karikák: avonos korrektor (már lekopott az írás:( )
         Bronzosító: Avon bronzosító gyöngyök
Szem: szemhéj alapozó: saját készítés
          Essence mono szemhéjpúder: 35-party all night
          Essence sun club paletta: 01-california dream (a középső fehéret használtam
                                                                                                       highlighternek a szemöldököm alá)
            Maybelline Cat eyes szempillaspirál
Száj: Essence sun club: 09-sunkiss coral

Tetszik nektek ez a smink? Voltatok már a sulikezdés óta bulizni?

Szép estét Nektek:)
Ivcsi

2 megjegyzés:

  1. nekem nagyon tetszik :$
    már nagyon rég nem voltam bulizni :( de majd jövőhét pénteken :)

    VálaszTörlés
  2. Kösziii:)
    Én is,de ami késik nem múlik,mindjárt kezdődik a suli,tehát indulnak a bulik is:)
    akkor várom a posztot a sminkedről:)

    VálaszTörlés