2011. szeptember 4., vasárnap

Felfedezett kincsek

Mostanában Anyával kétszer is tartottunk Anyanapot! Nálunk ezek ilyen,menjünk el Tescoba, Family Centerbe szétnézni délelőtt vagy délután! De imádjuk mert folyamatosan nevetgélünk, mutogatjuk egymásnak,hogy miket találtunk és együttvagyunk nap:) Tehát sikerült is pár jó dolgot megvenni! A Takkoban szétnéztem a bizsus cuccoknál,eléggé sokmindenbe beleszerettem,de később megláttam az akciós állványt,minden 250.- ... azt hittem majd ilyen gyerekeknek való dolgok lesznek,de csodák csodája... tele volt fülbevalókkal,nyakláncokkal és elvétve felfedeztem pár gyűrűt!
Ezeket sikerült találni,a gyűrű meg a fülik az enyémek! A lila fülbit Anya barátnőjének hoztuk el,mert mostanában csüngis fülbevalómániája van:) A termékek eredeti ára (balról-jobbra): 1590-1390-1490
Hát nem elképesztő,hogy 250.-re akciózták le? Mindenesetre én nagyon örültem neki:)

Aztán a Kikben is nézelődtünk,általában itt mindig vannak akciós dolgok,150Ft-ért most is voltak porcelántányérok, 300.-ért flipp-flopp papucsok,de mi egy falmatricát néztünk ki:


A toll méretaránynak is tökéletes,de ez is a csomagban volt,tehát volt 2 ilyen kék falmatrica és a toll van a csomagban! De ami a különlegessége,hogy a toll kupakján lévő filc anyaggal letörölhetem az írásom! Olyaaan ötletes,fontos üzeneteket,vagy vicces dolgokat is kiírhatunk egymásnak ha kikerül:) A csomag 630Ft volt,tehát szerintem teljesen megérte!
Ki is próbáltam gyorsan....ééés tényleg működik,végighúzom a törlőkét éés eltűnik! Nézzétek:


Nagyon örültem az új szerzeményeinknek!

Ti szoktatok Anyukátokkal vásárló körútra indulni? vagy inkább barátnővel szerettek?
Szép hétvégi délutánt Nektek: Ivcsi

2 megjegyzés:

  1. Én általában a barátomat rángatom el :D élvezi... :D

    VálaszTörlés
  2. Gondolom mennyire:D Én azért szeretek Anyával menni,mert ő még legalább élvezi is!:) Az én barátommal...lehetetlen:(
    Köszönöm,hogy olvasol,és külön köszönöm,hogy írtál,nagyooon boldoggá tettél:)

    VálaszTörlés