2011. szeptember 6., kedd

Mindenkinek van egy álma...

Az essence oldalán kutakodtam,és el-el állítottam a nyelveket,mire rájöttem,hogy minden országnál megmutatja az előzetest,meg a jelenlegi kiadást..és láss csodát, a Holland oldalnál kiadott egy nagyooon cukii kiadást:) Jelenleg is van az essence-nek kézkrém kollekciója, a Müllerben és a Rossmannban is lehet kapni,sokszor kacérkodtam már vele,400Ft körül lehet őket kapni!
Tehát a kollekció neve: 24h hand protection balm- Little Bakery

Ez külön ez téli kiadás,amit október-novemberre írnak a honlapon!
A leírás róla: "A kollekció kényezteti a száraz-kirepedezett kezet.A finom gyümölcsök és a cukrászda finom kombináció varázsolnak el az édes kísértések világába!Értékes összetevői,mint a shea vaj és a kókusz olaj hidratálja kezeinket. A 24órás formula védi a kezet az időjárástól és a széltől."
És akkor lássuk a termékeket:




Ezek a sütis krémeeek,jézusooom,nagyonnagyooon szeretném őket! Az én sorrendem a csokis-málnás, a vanilliás-almás, az eperkrémes,de ha lesznek itthon mindegyikből fogok venni:)
És még tartozik a kollekcióhoz egy meglepetés,amit mikor megláttam el sem hittem,nézzétek:
Erre a kollekcióra szerintem senki nem mondana nem-et! Egyszerűen imádnivaló:)

Ti mit szóltok ehhez a trendkiadáshoz?Nektek melyik a kedvencetek? Szerintetek lesz Magyarországon?

Ivcsi

2 megjegyzés:

  1. Azt hiszem nekem a vaníliás-almás lenne a befutó (L):) Ezek ilyen mini kiszerelések,ami ilyen kis táskába is beleférnek és hipp-hopp akármikor használhatom??mert ha igen,akkor már küldhetik is Magyarországra,mert én tuti vennék belőle;)

    VálaszTörlés
  2. jajj Lillcsikém,ezek ilyen nekünk valók,hogy mikor futni kell a busz után (hajcsatt nélkül) mert elaludtunk,csak előkapjuk és hidratálunk:) nem mini:) olyan 50-75-100ml közötti,nem emlékszem:(

    VálaszTörlés