2011. szeptember 29., csütörtök

Ha még nem készültél fel a rossz időre! Akkor játsz velem tovább...

Hogy miért is?

Sziasztok Lányok!
Rettenetesen örültem,hogy ma megnövekedett a játékra jelentkezések száma!

A játék időtartamát is meghosszabbítottam (október 9 éjfél),ezért is készítettem el a 4. csomagot,kárpótlásképpen,hogy egy héttel tovább kell várni!

Ez a csomag is egy kategória,ha már így kezdtem el a játékot,így szerettem volna folytatni is! Tehát "készüljünk a hidegre" csomag lett! És a tartalma:

Egy glicerines tápláló kézkrém (táskábavaló:)) egy eper illatú ajakbalzsam, és nem beauty dolog,de én annyira imádom,hogy vettem egyet Nektek is,egy Saga filteres fekete tea! Biztos láttátok már a reklámot,most itt az ideje megkóstolni is!


A feltételek nem változtak! Kattints ide és jelentkezz:)

Kitartás,már csak 1 nap a suliból és a jöhet a hétvége!
Ki mit fog csinálni?

Ivcsi

3 megjegyzés:

  1. de jó kis csomag! Én már ma se mentem be az összes órámra, még nagy nehezen kibírom a holnapot és utána pihi, pihi, pihi:)

    VálaszTörlés
  2. nekem volt régen olyan ajakápolóm, olyan fini az illata hogy húúú <3

    VálaszTörlés
  3. Fannalin:Örülök, hogy tetszik a csomag! Akkor a holnaphoz kitartás:)
    Thündérke: igeen,soksok illatban volt a patikában,mert ott állítottuk össze az ápolókat anya tesójával,ugyh legközelebbre is választok majd játékba:)

    VálaszTörlés