2011. szeptember 4., vasárnap

Meleg nyári nap

Halihóóó!
A meleg nem hagy el még minket (szerencsére) ezért nem is nagyon sminkelgetem magam,de egyik nap mégis feldobtam egy pár perces nyári sminkecskét,igazából ilyenkor szempilla spirál-pirosító/bronzosító-szájfény trióval indulok útnak,most mégis kicsit használtam a szemhéjam! Tehát itt az első sminkes posztom!
Nem kell aggódni,a hideg hónapokba megyünk,sőőt mindjárt kezdődik a suli,tehát lesz sminkes poszt,hiszen bulikba,suliba szoktam készíteni!
Szürke színnel dolgoztam,a szemzugban pedig krém színnel,valamint egy kicsi highlightert használtam,hogy ne zsugorítsa össze a szemem a szürke!



A szempilláim legalább jóó nagyok lettek:)
Ezeket használtam:


A Nivea-s kis dobozban saját készítésű szemhéj alapozó van! Ha kíváncsiak vagytok, hogy készült írjatok!

Ti hogy sminkelitek magatokat nyáron?
Holnap hétfő,gondolom sokan nem szeretitek,tehát keljetek 10 perccel előbb,és sminkeljetek egy vidámat,hátha jobb napotok lesz:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése