2011. szeptember 17., szombat

SOS

Sziasztok!
Folytassuk a Rihanna sorozatot!
Ma az SOS szám a soronkövetkező:) Én ezt a számát ismertem előbb,mint a Pon de replay.t,tehát itt szerettem meg Rihannát:) Szerencsére eddig csalódnom sem kellett benne:)
Ez a szám volt az első kislemeze a A Girl Like Me albumáról,melyhez a videoklipp Rihanna 18. születésnapján készült,tehát 2006.02.20.-án:) Ez volt az első száma ami a Billboard Hot 100 listán az első helyet érte el!

Rihanna ebben a klipben gyönyörű ruhát visel,és olyan könnyed az egész! Itt a sportos vonal elmarad,csak a csajos vonalat folytatja:)




Imádtam ezt a stílusát, a telefrufru-s haja,mai napig az egyik legnagyobb kedvencem,nem csoda,hogy ezzel a számával szerettem meg:)

Ha van kedvetek meghallgatni katt: ide

És elkészítettem a szám inspirálta sminkem is,valami aranyas-csillógósat szerettem volna,és ez lett:


És ezekkel készítettem:


Puszi

2 megjegyzés:

  1. Ez nagyon jó szám !:D

    És szép lett a sminked is :) gyönyörű a két essence púder <3

    VálaszTörlés
  2. Köszönööm:) Igyekeztem,folyamatosan hallgattam a számot,és jobban dolgozott a kezem is:) Remélem jól sikerült a buli:)

    VálaszTörlés