2011. szeptember 8., csütörtök

Vissza a nyárba

Jóóó reggelt Lányok:)
Én ma kicsit tovább lustiztam az ágyban,bár már a reggelin túl vagyok,amig elkortyolgatom a kávét,addig készítek egy rövidebb posztot!

Arra gondoltam tegnap,mivel hallottam az időjárás jelentést,hogy ma meg holnap hűvös lesz (sajnos így is lett:() hogy nem engedhetjük ezt meg:) Tehát elővettem a nyári körömlakkjaim és csináltam nektek egy tesztet!

Ne engedjük,hogy ez az idő lehangoljon,fessétek ki a körmötök a nyári kedvenc körömlakkotokkal!

Én ezeket választottam:
vakus kép,annyira szépek:)
Természetes fénynél
Megbolondíthatjátok matricával,vagy kis kövekkel,és máris újra a nyárban érezhetitek magatok!
A lakkokat két rétegben kentem,így nagyon intenzívek,és szerintem nagyon jó színek:)
Egyáltalán nem várom a hideg hónapokat...(esetleg a kézkrémek miatt,nagyoon remélem,hogy lesznek Magyarországon??!!)

Nektek melyik volt a kedvenc nyárí színetek? Ti várjátok a hideg hónapokat?

Szép napot: Ivcsi


2 megjegyzés:

  1. Hát nekem valamilyen úton-módon a kék a kedvencem..most is azzal van kifestve a lábujjkörmöm :$ :):)...és egész nyáron-ha ki volt festve a körmöm- akkor ezzel;)
    de az az ASTOR-os vörös is nagyon bejön!!
    A hideget meg tudod hegy nem szeretem....:)

    VálaszTörlés
  2. Háát a kék verhetetlen:) Az ASTOR-osat pedig imádom:) A hideg ellen meg majd védekezünk:)

    VálaszTörlés