2011. szeptember 28., szerda

Barby girl

Halihó!

Mivel Thündérke kérte,megmutatom nektek a Ballerina Backstage pirosítóm tesztjét! Egyszerűen nagyon boldog voltam mikor megláttam Viki blogsale hirdetésén!
1500.-ért jutottam hozzá,postaköltséggel együtt! Én utaltam Vikinek, Ő pedig már postára is adva,pufizacsiban,tehát nem is lett baja,talán annyi a kis hibája,hogy felcsúszott a pirosító,de így legalább könnyű használni! Tehát lássuk:






Hát egyszerűen imádom,egy hétköznapi sminkhez tökéletes választás,teljesen természetes ilyen babarózsaszín! Tehát sajnálom,hogy hozzánk nem jött!

Ti kinéztétek ezt a pirosítót a kollekcióból? Vagy sikerült valamit beszereznetek belőle külföldről?
Pusszancs

1 megjegyzés:

  1. ahj annyira tetszik *.* én is meg szerettem volna venni Vikitől, de spórolni kell :D

    VálaszTörlés