2011. szeptember 22., csütörtök

Táskábavaló

Készültem ma egy poszttal,csak a pirosítóm hírét mindenképpen szerettem volna elújságolni:)

Kipakoltam a táskámból,hogy megmutassam Nektek mit is hordok benne az őszi napokon!



Tehát: telefon,pénztárca,papírzsepi,pendrive,lakáskulcs,napszemcsi,nedves törcsi,füzet,toll,újság:) Ezek az alap darabok,persze mindig van nálam üdítő és kézkrém,csak ezek lemaradtak a képről:(
És a neszeszerem tartalma:
Gyógyszer,sebtapasz,hajgumi,körömreszelő,minikrém,ajakápoló,mini dezodor,rágó, szemüvegtisztító,öngyújtó (csak és kizárólag túlélés céljából,pl. ha van egy lelógó cérna a rucimból akkor leégethessem:)) van nálam egy szájfény és 2 parfüm!

Mivel nem vagyok megszállott,és nem érzem magam kínosan ha nincs full smink az arcomon így szájfényen kívül más nincs nálam,az is sokat számít ha már az rajtam van,nem szeretek suliba feltűnően sminkelni,az szerintem nem oda való:)

Ti miket dobtok a táskátokba?
puszi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése