2011. december 5., hétfő

Zsákmányok

Sziasztok!

Említettem már,hogy pénteken Anyával vásárolgattunk,most megmutatom Nektek,hogy miket sikerült vásárolgatnunk!

Elsőként is karácsonyi dekor:

Vettünk ilyen masnikat a lakás kidíszítésére amit majd felfűzünk erre a gyöngyfüzérre! És vettünk a karácsonyfára szív alakú díszeket is:)

Aztán téli öltözködés,már ezer éve keresem álmaim sapkáját,háát megtaláltam,és még akciós is volt:) Nektek tetszik? Valamint vettem még egy krémszínű kesztyűt magamnak és egy szürkét Anyának,mivel kiszakadt a kesztyűm,kellett egy új:) Látjátok,ez is akciós volt:)

Kiegészítők:
Nagyon sok kiegészítő 50% kedvezménnyel kapható,ezért le is csaptam erre az antik hatású fülbevalómra (fura lesz ilyet hordani a kis bedugósok után) és Anyát is rábeszéltem erre a gyűrűre,mert rám nagy lett volna:( Remélem hordja majd ;)


Egy kis téliesség:) Megkósoljuk a havas szilva Nestea-t is:)

És végül,de nem utolsó sorban: Gyűjtsd az ünnepi fényeket promóció!
Mivel Milka csokit vásároltunk (eléggé sokat) egy hostess lány odajött,hogy választhatunk az ünnepi fények közül kettőt,nagyon meglepődtünk,mert nem hallottunk a promóról! Ezt a két édit választottuk:


Nem tudtam jobban lefotózni,de egy hópehely és egy rénszarvas,nagyoon éédi:)
A fényük változik és tappanccsal lehet feltenni őket!
A promó honlapja: http://gyujtsdafenyeket.hu/
Itt meg tudjátok nézni,hogy milyen üzletekben milyen feltételekkel tudtok részt venni a promócióban,sőt még fényt is küldhettek barátaitoknak!

Ennyi lett volna a zsákmányos poszt,örülök,hogy kicsit ez is karácsonyi hangulatú lett:)

Legyen szép estétek!

1 megjegyzés: