2011. december 19., hétfő

Ajándékötletek 5.

Halihó:)

A sorozatom az utolsó összeállításhoz érkezett ahol a fülbevalók kapják a főszerepet!

Az X-faktorban láttam Ördög Nórinál mostanában olyaan csini fülbevalókat,és ez megfertőzött,ezért magamnak is beszereztem egy-kettőt főleg,hogy egy olyan bolt rendszeres látogatója vagyok ahol hihetetlen árakért juthatok a kiegészítőkhöz. Amit láttok két tollas fülbevaló pl.: 490.- ; 690.- számomra hitetlen:)

Ugye,ti sem tudtátok volna otthagyni?:)
De természetesen egy nyaklánc,gyűrű vagy egy díszes hajpánt is tökéletes ajándék lehet:)

A sorozatból kimaradtak a pasis ajándékok,egyszerűen azért,mert pasi ügyben nem vagyok kreatív,mindig hosszadalmas a folyamat:(
De ilyenkor nagyon sok üzlet ajánl szépségápolási csomagokat,valamilyen ajándékkal (börgre,termosz,sál) amit a fiúk tökre hasznosnak találhatnak. Esetleg egy parfümszett amit szintúgy valamilyen meglepetéssel párosítanak. Vagy valamilyen elektronikai cucc,vagy sporttal kapcsolatos ajándékkal nem nagyon tudtok mellé lőni:)

Kisgyerekeknek végülis "mindegy" csak játék legyen,legalább olyan amivel egész éjszaka játszani lehet a kibontás után!

Pároknak pedig?! Rengeteg kínálat van manapság,gravírozott cuccok, fényképes naptárak, 3D-s hógömbök vagy kockák. Esetleg egy-két kép keretben,ilyen téren biztos senki sem tanácstalan:)

Remélem,hogy a sorozatommal tudtam Nektek segíteni,és hogy mindenkinek megtaláltátok a legmegfelelőbb ajándékot!:)
 puszii

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése