2011. december 6., kedd

Boldog Mikit:)

Sziasztok!

Először is MINDENKINEK nagyoooon boldog télapót kívánok:)
Az egyik kedvencem a Télapu,de csak az első rész:) Háát olyan éédi film! Ha lesz időtök ma este nézzétek meg ;)

Aztán a jó hír: Essence Legend of sky a Rossmannban!

Az új trendkiadás sajtóanyagának szövege:
el szeretnék tűnni, el szeretnék repülni messze! az új “legends of the sky” trendkiadással az essence szédítő magasságokba repít téged 2012. januárjában. nem csak korlátlan szabadásgot találhatsz a felhők felett, de a legvagányabb pilóta külső is a tiéd lehet. új barna és keki színű árnyalatok, csodás ajkak és körmök és retro csillogás. éld át a kalandot és a szerelem szabadságát 40-es évek stílusában az essence termékeivel.

A termékek pedig:
8 színű szemhéjpúder paletta. Ára: 1099.-
Szemceruza és árnyékoló 3 színben. Ára:  849.-

Ajakrúzs 2 színben. Ára: 599.-

Pirosító barackos árnyalatban. Ára: 799.-
Körömlakkok 6 színben. Ára: 499.-
Gyűrű. Ára: 899.-

Én nagyon örülök,hogy ez a kollekció jön hozzánk. A palettát a pirosítót, szemceruza-árnyékolót és a gyűrűt mindenképpen szeretném megvenni!

A kollekciót 2012 januárjától a Rossmann üzletekben találjátok!

Nektek mi a kedvencetek?

1 megjegyzés:

  1. Nekem is a Télapó 1. a kedvencem. :)))

    Tetszik ez a kollekció, én ezt vártam inkább. Körömlakkot és a palettát szerintem mindenképpen beszerzem, bár van már bőven palettám. :))) De az a piros és narancssárga...ilyen színeim még nincsenek. Remélem jól pigmentáltak lesznek. :)

    VálaszTörlés