2011. december 7., szerda

Ajándékötletek 2.

Halihóóó Csajok!

Itt a második adag!
A testápolásra igyekeztem fektetni a hangsúlyt,és arra,hogy ne tízezres ajándékokra költsünk. Én amúgy sem vagyok annak híve,hogy csak az a jó ajándék ami drága,hanem annak,hogy ha már kapok akkor praktikus legyen,és akkor teljesen mindegy mennyibe került!

Így esett a választásom erre a két dologra!

Az első a Fa újdonsága a Sensual Oil testápoló és tusfürdő,mandulaolajjal...háááát imádom az illatát és az állagát is (már ezzel fürcsizek,bocsi,nem bírtam ki()
Szerintem telitalálat lehet olyan személynél aki imádja a bőrápolási dolgokat!
A tusfürdő 400forint körül volt, a tesápoló 999.- mindkettőt a Rossmannban szereztem be!


A második egy Avonos összeállítás,tehát ezért nem is kell boltba mennünk:) Egy limitált kiadású kézkrém,aminek a csomagolása szerintem nagyooon karácsonyos lett, és egy limitált kiadású testpermet cukrozott szilva és vanília illattal! Ez is nagyon télies,tehát szerintem a karácsonyfa alatt mindenkinek örömet okozna!
A kézkrém 350.- a testpermet 600.-körül van!
Remélem ezek a szettek is tetszenek nektek!
Ne felejtsétek el a nyereményjátékot sem,az oldalképre kattintva tudtok rá jelentkezni:)

Ti már mindenkinek megvettétek az ajándékot?

puszi

1 megjegyzés:

  1. Nekem még apának kell kitalálnom valamit Karira, anyának meg szülinapjára *-*

    VálaszTörlés