2011. november 27., vasárnap

4.

Sziasztk Lányok!

Ma van advent első vasárnapja,juhúúúúúú! Ezt azt jelenti,hogy mindjárt itt a karááácsony,az egyik kedvenc ünnepem!
Ennek örömére ma reggel karácsonyi dalokkal és meleg teával indítottuk a napot!
A karácsonyi home dekor még várat magára egy hétig,mert sok dolog van ami nem várhat:( Egyedül meg nem izgi a díszítés,de ha kész,mutatok Nektek képeket!
Gondoltam,hogy készítek egy sminket advent első vasárnapja címén,de nincs színötletem,mivel rájöttem a 4.vasárnapnak még nincs színe:S

Tehát ma vidáman ébredtem,gondolataim tényleg az ajándékok felé terelődnek,de még elég erősen kell gondolkoznom:)
Aztán rájöttem ma nyílik az adventi vásár Egerben,a díszek már multhéten felkerültek,ám a kirakodók ma nyílnak,és egészen karácsonyig ott is maradnak a Dobó-téren,a sétáló utcán és a piactéren is! Imádom ilyenkor a várost,hisz szól a zene,a családok együtt töltik a téren az estéket,a baráti társaságok ki-ki ülnek,megkóstolják a forralt bort és a karácsonyi puncsot! Ez valószínű nálunk is így lesz,már nagyooon várom ezt a hangulatot!

Az neten is áradnak a jobbnál jobb karácsonyi oldalak,ám én mégis "csak" egyet ajánlanék Nektek karácsonyig,mivel itt szerintem mindent megtalálhatunk! Ajándékötletek, játékok, karácsonyi díszek,receptek,filmajánlók, online képeslapok (amit én személy szerint imádok,nagyon jó érzés elküldeni szeretteinknek egy-egy ilyen meglepit:)) és természetesen karácsonyi sminkötletekkel is találkozhatunk!
Tehát tényleg érdemes idekukkantani: http://www.femina.hu/karacsony

Ti hogyan készültök a karácsonyra? Milyen családi programokat szerveztek ilyenkor?

Az elkövetkező hetekben igyekszek karácsonyi hangulatú posztokat készíteni,remélem nem bánjátok!?

sokpusziii:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése