2011. november 11., péntek

Vidámságok!

Csajszik!

A szünetben volt időnk egy Anya-napot beiktatni, nézelődtünk,vásárolgattunk például egy csudijó illatú Brise illatgyertyát,direkt téli kiadásban,amihez egy ajándék sütőformát kaptunk!


Ne haragudjatok,nem bírtam nem kibontani! Nagyon jó áfonyás-téli illat,imádni fogjuk,az angyal pedig mézeskalácsnak tökéletes lesz!
Az ára akciósan a Müllerbe 600.- körül volt

A másik dolog amit vettünk az pedig egy kézmelegítő,én először kicsit mókásnak tartottam,de 290.-ért vettünk kettőt,hogy anyának is legyen!
Maga a melegítő így néz ki:

Amit ír róla, a folyadékban található fémlapocskát törjük meg kétszer-háromszor majd a folyadék bekristályosodik és felmelegszik! A meleget egy óráig tartja! A következő használat előtt melegvízbe téve várjuk meg még újra folyadék lesz,aztán vegyük ki,és újramelegíti magát!
Hihetetlen,de igaz,kipróbáltam és MELEG! Imádom,és tényleg kristályos:

Egy hibája,hogy nem tartja 1 óráig a meleget,de 40percig tényleg jó:) Tehát ha a Kik.ben jártok,szerintem ne hagyjátok ki:)

pusszancs

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése