2011. november 4., péntek

Az első step by step...

Kedves Olvasóim!
Úgy döntöttem,hogy megcsinálom az első step by step sminkem!
Remélem tetszeni fog,mert szeretnék máskor is ilyeneket készíteni!

Első lépésként,használtam egy lehelletnyi púdert és a szememre szemhéjalapozót! (A szünetben tervezek egy konkrét alapozós bejegyzést! )

2.lépésként kihúztam a szemem egy világos lila színnel:



3. lépésként egy sötét lila szemcerkával dolgoztam! Azért használtam felváltva a színeket,hogy ne legyen egyhangú a kontúrom!


 
A 4. lépés a highlighter volt,amit a szemöldökcsontomig
vittem fel:



5.lépésként a mozgó szemhéjam besötétítettem lilával:

6.lépésként a külső V vonalamra egy  sötétszürke-fekete csillámos színt használtam:

7.lépésem a szemöldökigazítás és a szempillafestés volt:
8.lépésként letöröltem a szemem alatt az odatapadt festéket,és egy áttetsző-barackos száfényt tettem a számra! És íme:

Ez egy hipphopp smink,szerintem sokatoknak jól állna,én magamnak kételkedem,mert a sötét nagyooon összenyomja a szemem,de valamiért mégis imádom a lilát!

Remélem tetszett nektek ez a poszt!?

Ti hogy álltok a lilával? Szoktatok a hideg időben lila sminkben megjelenni?

sokpusziii

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése