2011. november 1., kedd

Ha barna szemű vagy

akkor mindenképp olvass végig,de ha nem akkor is ;)

Halihó Csajok!

Teszteltem egy Oriflame terméket,amit Anyukám rendelt így kettőnknek,direkt barna szeműeknek ajánlott!

Egyik fele egy barna szemhéjtus:

Amivel az egyetlen bajom,hogy kicsit puha az ecsete,és így én nehezebben tudok egy húzásra szép vonalat húzni,tehát nekem többször bele kell mártani,hogy sikerüljön:)
A másik része pedig egy szempillaspirál...ez még nem is olyan különös,de a szempillaspirál színe...
ZÖÖÖÖLDDD?!?!?! először így vélekedtem,meg mikor feltettem akkor is,azért szépen lassan megszoktam,és rájöttem,hogy nem is olyan rossz:)
És feltéve:




Összességében nem tudom azt mondani,hogy tényleg csak barna szeműeknek áll jól,hisz máson nem próbáltam,de itthon lehetetlen is,mert mindenki barna szemű:)

Szerintem döntsetek ti?!

Pusziii:Ivcsi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése