2011. november 9., szerda

Alapozós poszt

Halihóó!

Igértem egy alapozós posztot,ami el is készült!
Az igazat megvallva,erre az alapozásra legtöbbször nincs időm! Reggel suli előtt, nem tudok annyival hamarabb felkelni,hogy tökéletes arccal induljak suliba! De valamiért nem is bánom,mivel az arcbőröm nem problémás,nincsennek óriási pattanásaim,hegeim,szerencsére! Ezért legtöbbször egy színezett hidratálóval és vékony púderréteggel indítok.
De nem is tartom túl egészségesnek egy vastag alapozóréteg használatát akár minden nap,hiszen nem hagyjuk a bőrünk lélegezni és eltömítjük a pórusaink.
Így ezt az alapozást bulik vagy fontos események előtt alkalmazom!
Csináltam előtte(közben)utána képeket,azért látszik a különbség!



Először egy,egy folyékony alapozót ütögettem a bőrömbe,a kezemmel,a szemeim,orrom környékén egy ecsettel. Ezek után korrektort használtam, a szemem alatti karikák eltűntetésre, a pattanások elfedésére és a tűzfoltok elhalványítására! És utolsó lépésként,egy mattító púderréteggel fixáltam az alapozóm!

 Azért van egy kis különbség:)
Ezeket használtam:

Ne felejtsétek el a termékmintát: http://ivcsibeauty.blogspot.com/2011/11/termekminta.html
Nektek mi az alapozós rutinotok?

Legyetek vidámak:)

2 megjegyzés:

  1. úgy irigylem a szemöldök formádat :(

    Nekem a reggeli rutinom: nappali arckrém, alapozó pöttyök, ecsettel eldolgozás, egy vékony réteg púder, és kész is :D ez kb 3 perc :D azután jön a szemsmink:)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép arcbőröd van, én sem szoktam suliba alapozót használni színezett hidratálókrémet vagy Garnier BB krémet használom és egy vékony púder réteg!

    VálaszTörlés