2011. november 15., kedd

Ha tétovázol,hogy melyik Cosmot vedd meg?!

Sziasztok!

Csajszik,tegnap láttam a Cosmopolitan Facebook oldalán,hogy ma jelenik meg a legújabb szám,és hogy a normál mérethez egy X-mas 18színű paletta lesz az ajándék!



Mozgatta a fantáziám,mert én travel size méretet szoktam vásárolni (kivétel volt a Rihanna címlapos)! De most Mila Kunis a címlapon meggyőzött,mert imádom!
Ezért ma el is mentem megvenni! És gyorsan leteszteltem,hogy mi az a 18színű paletta,ami 895.- újsággal együtt!
Íme a képek:

Szerintem egyértelműen látszik,hogy melyik az alappal és a nélküle!
Nekem sok szín nagyon tetszik benne,tehát nem bántam meg!
De egyértelmű,hogy nem a legpigmentáltabb,legminőségibb termék,de én nagyon köszönöm a Cosmo-nak hogy hozzátette:)

Mostmár döntsetek:)

Ti Cosmo olvasók vagytok? Melyik volt hozzá a kedvenc ajcsitok?
puszi

3 megjegyzés:

  1. februári cosmohoz volt ajándék egy 5 színből álló paletta: barack, narancs, padlizsán, bronzos barna,sötét barna. Imádom, sokszor szoktam vele sminket készíteni! Viszont ez a paletta amit most adnak hozzá engem nem fogott meg, de nem az ajándékok végett szoktam újságot venni, nálam hangulat függő :)

    VálaszTörlés
  2. nem szoktam cosmot venni, csak a Joy jön havonta, de ha befejeződik az előfizetés, akkor váltani fogok :(

    VálaszTörlés
  3. Nina: nekem meg pont az nincs meg:(
    Thündérke: Nem tetszik a Joy? vagy már változatosságra vágysz?:)

    VálaszTörlés