2011. november 10., csütörtök

Újra jön az őrület:)

Sziasztok!

Mivel mindjárt itt a november 17.-e mostanában ösztönösen besötétülök...mert ugye jööööööön a Hajnalhasadás 1.része, (és az essence új trendkiadása) ezért valahogy sikerült mindig Anya szerint valami vámpíros sminket készítenem:) Érdekes:)

Ez most sem volt másként,az Anyanapra ezt készítettem:




Ez egy eléggé gyors smink,de szerintem mutatós!
Célom volt az Avonos palettám kihasználása:) Imádom ezeket a színeket:)
Nektek hogy tetszik? Ti várjátok már a Twilight őrületet?:) Mert éééén nagyoon:) Alig várom a jövő csütörtököt,hogy ott üljek a moziben:)juhúúúú

puszika

1 megjegyzés:

  1. Én már elolvastam könyvet így már nem annyira izgalmas viszont tudom, hogy mi lesz benne :) Viszont kíváncsi vagyok, hogy hogyan sikerült megfilmesíteni!

    VálaszTörlés