2011. november 30., szerda

Ajándékötletek 1.

Csajok!
Úgy gondoltam,hogy indítok egy ajándékötletek sorozatot,mivel elkezdem beszerezni szépen az ajándékokat,és fogok nézelődni!
Az első ötlet máris itt van,két parfümszett!
A parfüm eléggé univerzális ajándék,mivel mindenki nagyon örül egy különleges illatnak,vagy éppen a kedvenc illatának mondjuk új csomagolásban,vagy valami ajándékkal megfűszerezve. Ezért is válaszottam ezt a két csomagot,ami nekünk már itthon van,az egyik egy Avonos ajándékcsomag:

Ez egy Spotlight csomag,amit én tavaly kaptam karácsonyra,és imádom! Mióta megjelent a parfüm a kedvencem,és kiegészítve ezzel a két meglepetéssel csudijó ajándék volt. Az egyik egy deo spray, a másik pedig egy csillámló hidratáló gél, ami ráadásul illatos is:)
Nekem tavaly sikerült két ilyen csomagot is kapni,de mivel meglepetés volt,nagyooon örültem:)

A másik pedig egy Oriflame-es csomag,amit Anyukám rendelt meg,így itthonra,de szerintem karácsonyra is kitűnő ajándék lehet!
Hogy miért?


Mivel jár az 50ml-es parfümhöz egy fülbevalószett (3pár) díszdobozban és egy virágos gyűrű ami állítható! A parfümben pedig apró csillámokat találunk,tehát tényleg nagyon ünnepies:)

Szerintem ezek kitűnő ajándékok lehetnek,és az ára? Az Avonos csomag tavaly 5000-6000ezer forint között volt,az Oriflame-es pedig 6000.-,de akkor a parfüm és a gyűrű jár,viszont,ha 3000.- értékben vásárolsz a katalógusból akkor 3000.- összesen a parfüm és a gyűrű és ajándék mellé a fülbevalószett,tehát tényleg érdemes szétnézni:)

Remélem tudtam Nektek segíteni,és még fogok is:)

Pusziii:Ivcsi

1 megjegyzés: