2011. november 5., szombat

Hello Csajszik!

Megérkezett végre az Avon rendelés:) Ezért megmutatom Nektek miket rendeltem:)
Általában minden katalógusból meg kell rendelni valamit:) Mert vagy elfogyott,vagy akciós vagy mert újdonság és ki kell próbálnom:)
Ezért úgy döntöttem,megmutatom Nektek,hogy miket szoktam rendelni,remélem nem bánjátok?!

A mostani rendelés (karácsonyi katalógus)


Rendeltünk egy csalánlevél-bojtorján sampon-hajspray csomagot (699.-) Na ezt azért mert ilyenünk még sosem volt,nem használtunk még Avonos sampont,de majd igyekszem leírni a tapasztalataimat!
Mivel két termékem az intimlemosóm és a makadámiás hajspray-m (399.-)elfogyott,ezeket újrarendeltem! A hajspray illatát imádom, nedves hajra kell fújni,így könnyen ki tudom fésülni és nagyon jó puhi lesz utána a hajam. Valamint mióta használom kevésbé veszem észre,hogy töredezik a vége:) Tehát tényleg táplál?!:)
A szemöldökcsipeszkéről (399.-)sok jót hallottam,azért rendeltük meg,majd élesben kipróbálás után megmutatom:) De nagyon éédi:
És a végére hagytam az ajakszínezőt,ezt az akciós újságból rendeltük meg 449.-ért! A hivatalos neve ajakszínező ásványi anyagokkal:

A smooty pink szín tetszett meg,és nem is csalódtam:

Szerintem nagyon kis szolíd,pont nekem való:)
A fényviszonyokért bocsánat,de szerettem volna egyből megörökíteni:)

Ti használtok Avonos termékeket?

És így a poszt végére egy kis zene,mert én nagyoon szeretem:
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&hl=en&v=Kt3_415X8Is
puszó

2 megjegyzés:

  1. az ajakszínező nagyon tetszik:) jó dolgokat vettél :)

    VálaszTörlés
  2. Ritkán használok Avonos termékeket, talán azért mert meg kell rendelni és ha bemegyek egy drogáriába úgy is megveszem amire szükségem van nem jut eszembe,hogy rendeljek. De mostanában egyre több, helyen olvasom, hogy jókat Avonos termékek és szeretek új dolgokat kipróbálni, biztos be fogok szerezni egy két Avonos terméket!
    Csalánlevél-bojtorján sampon-hajspray csomagra kíváncsi vagyok, remélem lesz belőle teszt :)

    VálaszTörlés