2011. november 28., hétfő

Dúsító por

Sziasztok!

Nem felejtettem el,hogy megígértem,hogy tesztelem az essence szempilla dúsító porát! Tehát megtettem,őszintén nem hittem,hogy ilyen egyszerű lesz,és azt sem,hogy ilyen látványosan más lesz:) De nekem ez egy pozitív csalódás volt!
A szempilláim egyébként nagyon rövidek:( és nem is túl sűrű,tehát bármilyen spirállal is nehéz műszempilla hatást elérni,de előny,hogy már ha egy réteg spirál is van rajta,látszik,hogy nagyobbak:)
Most pedig jöjjenek a képek:

Egy réteg spirállal


A porral


Újabb spirál réteggel



Az utolsón pedig a különbség,szerintem feltűnően látszik!
Nagyon egyszerű a mozdulat,1 percet vesz pluszba igénybe,de a végeredmény látványos,tehát ha gondolkoztál rajta,szerintem érdemes kipróbálni:)
A vakus képekért bocsi,de csak így látszódott jól a por (elég rosszak a fényviszonyok)

Ti megvettétek? Nektek is ennyire látszik a különbség?

Szép napot!


1 megjegyzés:

  1. A szempilla dúsító port kihagyom, azért mert tudom, hogy sosem használnám, mert mindig késésben vagyok:) De látványos a különbség!

    VálaszTörlés