2011. november 18., péntek

Éljen a karácsony,és a karácsonyi NYEREMÉNYJÁTÉK:)

Sziasztok!

Elsőként is szeretném megköszönni a követőimnek,hogy már 25-en vagytok:) Nagyooon sokat jelent ez Nekem:)

A karácsony közeledtével pedig itt a következő nyereményjátékom! Tudom,hogy nagyon sok blogos nyereményjáték van ilyenkor,különböző nyereményekkel,remélem,hogy ez is tetszeni fog Nektek!

3 nyertes lesz,akinek a karácsonyfa alatt már ott fog lapulni a csomagocska!Igyekeztem karácsonyi színeket válogatni,hogy tényleg ünnepi ajcsik legyenek:)
És a nyeremények:


Egy bordó körömdíszítő(Lovely) és egy arany színű szemceruza(Maybelline)

Egy körömvég matrica(Essence) és egy Anyukám által készített gyöngy karkötő

Egy arany-lila kettős szemhéjpúder(Velvet) és egy arany színű körömdíszítő(Lovely)

A játék menete:
1. Legyél a nyilvános követőm,és a bejegyzés alá kommentelj milyen néven követsz (1esély)
2. Kövess a Facebook-on: Ivcsibeauty  (1esély)
3. Írd le a kedvenc karácsonyi élményed,vagy kedvenc ajándékod amit eddig kaptál (1esély)
És hogy mindenki egyenlően induljon:
4. Oszd meg a Facebook-on a nyereményjáték vagy a blog linkjét (+1esély)
5. Ha bloggerina vagy,írj róla bejegyzést vagy oldalsávban jelezd a játékom (+1esély)

Így mindenki 4lehetőséggel indul,mivel a bloggerináknak a Facebook megosztás nem esély,csak azoknak akik nem blogolnak! Ezt így tartom egyenlőnek:) Remélem nem bánjátok!

A játék DECEMBER 16.-án ÉJFÉLKOR ér véget! Azért,hogy hétfőn postázassam a csomagokat!

És hogy jobban ráhangoljalak titeket,nézzétek meg a kedvenc karácsonyi reklámom:

http://www.youtube.com/watch?v=pSLOnR1s74o&feature=player_embedded

Mert jobb adni,mint kapni!

Játékra fel! Sok sikert mindenkinek:) Ölelés és puszi: Ivcsi

28 megjegyzés:

  1. Cijjja

    Thündérke néven követlek :)
    Facebookon: Thündérke blogja
    A kedvenc Karácsonyi ajándékom idén lesz *.* alig várom hogy "megkapjam" *.*
    Kitettem a játékot az oldalsávomba: http://thunderke19.blogspot.com/

    Köszi a játékot *.*

    VálaszTörlés
  2. sziiia. :)
    1. anita néven követlek.
    fodanita1248@gmail.com
    2. facebookon fodor anita néven követlek
    3. nekem mindig az azévi karácsonyi ajándék a legjobb. :)
    4. facebookon megosztotta.
    5. kitettem a blogom oldalsávjába: http://www.anitaseverydaylife.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  3. Szia! (:
    JuliaBella néven követem a blogod.
    Facebook: Mednyánszki Júlia
    Nekem is mindig az aktuális évi ajándék a legjobb, főleg, ha teljesen meglepetés. (:

    VálaszTörlés
  4. Szio!

    Kemiviki néven követlek, facebookon Viktória Major néven.
    Kedvenc karácsonyi ajándékom egy kiskutya volt:)
    Megosztottam a játékot facebookon:
    http://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=282269295151323&id=100001124986249
    Kitettem a játékot a blogom oldalsávjába:
    http://wowoskiscsaj.blogspot.com/

    Köszike a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  5. Szia!

    Fannalin néven követlek. Én a karácsonynak a hangulatát szeretem inkább:)

    VálaszTörlés
  6. Szia!
    Zsu néven követlek.
    Fb-n Iván Zsuzsanna
    Karácsonyi élmény: amikor a gyerekek felébrednek és bontogatják az ajándékaikat! Kell ennél szebb?
    Fb-n is megosztottam a játékot:)

    VálaszTörlés
  7. Szia :)
    Athina néven követlek
    Fb: Berényi Athina
    A kedvenc ajándék: az amelynél nem az érték számít hanem az hogy szívből jön :)
    fb megosztva: http://www.facebook.com/athina.berenyi?ref=tn_nonslim#!/athina.berenyi/posts/139214959519812

    VálaszTörlés
  8. Szia!

    Regina néven követlek.
    Facebookon Nagy Regina néven lájkoltalak.
    A kedvenc ajándékom egy kiskutya volt :)
    Megosztottam facebookon a játékot.
    Köszönöm a lehetőséget!
    Minden jót kívánok!
    Üdv,
    Regina

    VálaszTörlés
  9. Szia!

    Nikolett néven követem a blogodat; facebookon pedig Nikolett Miklós néven lájkoltalak. Email címem: cinderella.nm@gmail.com
    A legaranyosabb ajándékom, kb 3éve egy a páromtól kapott tündéri nagy plüss teknősbéka volt, mivel a kedvenc állata és van is neki ezért én is kaptam egyet plüssben:D Összességében viszont minden egyes ajándéknak örülök amit akár a szüleimtől, barátnőmtől vagy páromtól kapok:) De hogy őszinte legyek a legeslegjobb a karácsony hangulata..imádom, főleg ha hó is hull! Remélem idén nem kímél:)
    Köszönöm a lehetőséget, további szép napot Neked:)

    VálaszTörlés
  10. Szia:) 30. követőd lettem:)
    Lauraaa néven követem a blogodat.
    Kitettem a Blogom oldalsávjába a képet.( http://lovepeaceandparis.blogspot.com/ )
    A kedvenc ajándékom pedig pár éve kaptam, ami egy körömlakk/manikűr készlet volt és a jó régi kedvenc pedig a kedvenc rajzfilmem videokazettán :) Köszönöm a játékot.

    VálaszTörlés
  11. Szia!
    JustKriszta néven követlek! (email: guitarheroine321@gmail.com)
    FB-n: Kerényi Krisztina.
    Írtam egy bejegyzést a blogomba: http://olyankor.blogspot.com/2011/11/olyankor-day-328-este03.html
    Kedvenc karácsonyom tavaly volt, amikor együtt volt az egész család, párom is velünk volt és egész este csak ettünk és ettünk! :)
    Köszönöm a játékot!

    VálaszTörlés
  12. Szia! :)
    Mona néven követlek.
    Like-oltalak facebook-on, az eredeti nevem nem írnám ide ki. :$
    Írtam bejegyzést: http://monaweeklynail.blogspot.com/2011/11/nyeremenyjatek.html + oldalsáv. :)
    Minden ajándéknak nagyon örülök, mert szívből adják. Szeretem a karácsonyi ebéd hangulatát, és amikor együtt díszítjük a mézeskalácsokat. :)

    Köszi a játékot! :)

    VálaszTörlés
  13. Szia :)
    GhostGirl néven követlek
    Lájkoltalak fbon Gulyás Nikolett néven
    Kitettelek oldalsávba: http://gothicbeautyblog.blogspot.com/

    Én bármilyen apró ajándéknak tudok örülni :) Legutóbb megkaptam páromtól azt a ruhát amit évek óta az álmom volt :))

    VálaszTörlés
  14. Szia:)
    s.ildi90 néven követlek:)
    Lájkoltalak Seres Ildikó néven:)
    Megosztottam a játékot:)
    Nincs olyan ajándék, ami kiemelkedő, a lényeg, hogy szeretet legyen és nyugalom:)
    köszi a lehetőséget:)

    VálaszTörlés
  15. Szia!
    Reni néven követlek. (1)
    Email címem: cicomahercegno@gmail.com
    Facebookon Kertész Renáta néven likeoltalak. (1)
    A legnagyobb élményem az volt, amikor kiskoromban az egész családdal együtt díszítettük fel a karácsonyfát. Nagyon jó kis közös program volt. Remélem idén is így lesz. Az ajándék annyira nem fontos. (1)
    Megosztottam a blogom oldalsávjában a játékod:(1) http://csajcicoma.blogspot.com/
    Összesen 4 esélyt szereztem.
    Köszi a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  16. Szia!
    M.Vivien néven követlek
    E-mail: vivien.menyes@gmail.com
    Fb-on Menyes Vivien néven lájkoltalak, és osztottalak :)
    Köszi,Vivi

    VálaszTörlés
  17. Szia!

    Nóra néven követlek.
    FB-n Nora Pirosként.
    Email:nora.piros@gmail.com

    köszi ^^

    VálaszTörlés
  18. Szuper nyeremények, jövök én is!:)
    A kedvenc karácsonyi élményem tavaly történt velem, mikor a páromtól eljegyzési gyűrű volt az ajándék, úgy meghatódtam!:)
    Kitettem a blogomra a játékot!:)

    VálaszTörlés
  19. Jah, Schnappy néven követlek!:)

    VálaszTörlés
  20. szia,
    Katka Hajdúová néven követlek.
    hajdu.carmen87@gmail.com
    - facebookon Katka Hajdúová néven követlek
    - kedvenc ajándék - könyvek:)
    - facebookon megosztottam
    Köszi a játékot:))

    VálaszTörlés
  21. Monessa néven követlek. Oldalsávba kitettelek.
    http://monessa1.blogspot.com/
    Köszi a lehetőséget. A meglepetést szeretem.Amit kapok, mindig tetszik.

    VálaszTörlés
  22. Szia!
    szivelanna néven követlek
    Fb-on megosztottam Szivel Anna
    Blogomban kitettelek: http://szivelanna.blogspot.com/
    Gyerekkoromban anyukámtól kaptunk a tesómmal egy legót ( házikó és istálló ) Még a mai napig meg van, és a kislányom játszik vele!

    VálaszTörlés
  23. Szia! IsaBella néven követlek itt, és Izabella Gercuj néven kedveltem az oldalad. (:
    Legkedvesebb élményem akkor volt, mikor jó 12-13 évvel ezelőtt karácsonykor Bori Mamival és Édesanyámmal kimentünk sétálni a nagy hóba, aztán 1-2 óra múlva, mikor haza jöttünk, már meg is jött az angyalka. (: Persze, így utólag tudom, hogy az angyalkák Tati és Édesapám voltak, de akkor csodás érzés volt, és máig egyik legkedvesebb emlékem. (:
    A játékot kitettem a blogom oldalsávjába: http://vaniliamamor.blogspot.com
    Köszönöm a lehetőséget!
    Isa

    VálaszTörlés
  24. Szia!
    Kitekattusz néven követlek.
    Facebookon Kitti Litter néven.
    A legkedvesebb emlékem az volt, amikor Szenteste nagy hó esett és az egész családommal hógolyóztunk:)

    VálaszTörlés
  25. Szia, Marcsikaaa néven követlek, FB: Mária Parádi. Legkedvesebb emlékem az, hogy kicsi voltam, és megkaptam a hőn áhított babát és együtt volt a család:)

    köszi a lehetőséget:)

    VálaszTörlés
  26. Szia! Én is jelentkezem.
    1. CHA0Sgirl néven követlek
    2. Facebookon: Zsófia Döme
    3. tavaly karácsony előtt nemsokkal jöttem össze a párommal, nekem akkor ő volt a legszebb ajándék :)
    Köszi a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  27. Szia
    jubeevyca néven követlek a blogon
    Facebookon Tóthné Madarász Viktória
    karácsony:Az igazi idén lesz hisz júliusban megszületett a kisfiúnk =)

    VálaszTörlés
  28. Szia!

    Nina néven követlek
    Fb: Krisztina Kovács
    Legjobb karácsonyi ajándék: már lassan 6 éve a párommal tölthetem a karácsonyt! :)

    VálaszTörlés