2011. november 7., hétfő

Hagyományok

Sziasztok Lányok!

Nálunk őszi hagyomány ünnepek tájékán meglátogatni papikám tesóját a messzi távolban! Mivel Anyukámék Borsodban nőttek fel,egy évben kétszer ellátogatunk szétnézni,kirándulni,temetőzni!
Ez a szünetben is így esett,így hát nekiindultunk 8an az útnak,nagyon korán keltem (5kor:S ) így a sminkem teljesen elfelejtettem,mert kómáztam, a vonaton meg kicsit lehetetlen volt,de hármat mégis sikerült tűrhetőre csinálni!


Tehát egy nagyon egyszerű barna smink volt,tettem egy kis bronzosítót,meg egy színezett ajakápolót! Nem szeretem utazáskor túlzásba vinni a dolgokat!

A lényeg a lényeg,hogy úgy intéztük,hogy Szerencsen legyen időnk a Szerencsi Bon Bon Kft. mintaboltjába bemenni,rengetek édesség volt és jobbnál jobb illatok! Én még itthon utánajártam,hogy mit szeretnék,tehát egyből le is csaptam a limitált PomPom mesés darabokra,mivel kiskorom meghatározó meséje volt!


Természetesen sok más különleges édességet is hoztunk,nekem mégis ez lett a kedvencem!

Remélem ti is kimozdultatok a szünetben ( már ha volt)?:)

Legyen csodás napotok: Ivcsi

1 megjegyzés:

  1. Én nem mozdultam ki a szünetben, helyette tanultam és pihentem, de így is jól telt! Jól néznek ki azok az édességek! Szép smink hétköznapokon általában ilyen sminket viselek!

    VálaszTörlés