2011. november 17., csütörtök

Sokkhatás:)

Sziasztok!

Mint ígértem,itt vagyok:)
Nagyon nehéz összeszedni a gondolataim,mert annyi minden kavarog a fejemben! És ahogy ismerem magam pár napig még fog is kavarogni!

Először is Twilight mánia! A könyvet fényévekkel azelőtt kaptam meg,mikor az őrület elindult,mindenhol erről  beszéltem,a többiek meg pislogtak rám,hogy miről is van szó! Aztán,mikor kiderült,hogy film készül,mindenki természetesen hatalmas rajongó lett,ami nem csoda,hiszen ez a könyvsorozat maga a csoda!
Ahogy elolvastam totál oda voltam érte,igazából a filmért is (bár először kicsit csalódott voltam a szereplők miatt,hiszen mikor olvastam,nem ilyeneknek képzeltem el őket) és már alig vártam a többi részt! Én először olvastam utána néztem kategória voltam,hisz a könyvek szerintem mind jobban sikerültek,de ez nem szemrehányás,csak nekem az sokkal részletesebb,és egy ilyen könyv lehetne mééééég részletesebb is!
Tehát a mai napot is nagyon vártam,hiszen a 4.rész az telitalálat! (az első után)
Csajoook! Az a véleményem,hogy ezt látnotok kell,nem mesélem a részleteket,én sem örülnék,ha percről percre elolvasnám!
Voltak benne érdekes jelenetek,de 90%ban tökéletes volt sírós-nevetős-romantikus-drámai,jajj nem tudok rendesen írni róla! Majd ha letisztulnak a gondolataim!

Bocsánatot kérek,akinek már elege van,de annyiraaa szívügyem ez a Twilight sorozat,hogy napokig tudnék erről beszélni!
Tehát innen is hatalmas köszönet Stephenie Meyer-nek,hogy megírta életem könyveit:) Remélem a saját életemben én is egy Bella Swan vagyok ;)

Természetesen,hogy stílusos legyen,ma a DM-et is meglátogattam!
Először a negatívum! Egerben a 2 DM-ből csak a plázában lévő üzletben volt. A trendiadásos-akciós különálló pult...legalján,ha nem keresem nem veszem észre! Sajnálatos módon semmiből sem volt kint teszter,bár limitált essence-nél nem is mindig van,én örültem volna neki!
Igazából 3 dologért indultam,de csak kettő jött velem,mivel a zselés pirosítóról még az üzletben 1,5perc alatt lebeszéltem magam,mert kipróbáltam a kezemen,háát nem tudom mit szóltak volna,ha olyan pirosítóban jelenek meg:S
A szájszínezők jónak bizonyultak,de abba nem szerettem bele,ezért jött velem haza "csak" a szemhéjpúder paletta és a dúsító por!
Emellett a Rossmannban kitették a You Rock termékeket akciós áron,ezért a palettát megvettem! Eredeti áron nem fogott meg,de 599.-ért úgy döntöttem megéri!
A csoportkép:


Holnap megmutatom Nektek a mozis sminkem,és a hétvégén letesztelem a dúsító port is!
Előre csak annyi,hogy 7órán át viseltem a sminket,és semmi,de semmi nem történt vele! Olvastam már negatív kritikát a palettáról,én ezt nem tudom igazolni! A színek erősek maradtak,nem csomósodtak,imádtam:)

A film előtt még vásárolgattam is,tehát teljes a lista a nyereményjátékot illetően!:) juhúúú

Ti miket vettetek meg? Milyen napotok volt?

Szép estét,puszi

3 megjegyzés:

  1. Én is alig várom már, hogy megnézzem a filmet! :)
    Az új kollekció darabjait sem láttam még, mert nem volt időm még megnézni, a palettán vacillálok, hogy megvegyem vagy nem. Végül is a You Rock paletta sem pigmentált annyira még is sokat használom, szerintem ezt a palettát is meg fogom venni! Várom a dúsító poros tesztedet!

    (Nagyon szépen köszönöm a mintákat!!! :)

    VálaszTörlés
  2. De jó volt olvasni a bejegyzésedet, mármint hogy nem csak én vagyok ennyire oda a Twilightért és a palettáért is. Nekem is nagyon bevált. :)

    Én holnap megyek megnézni a filmet, már alig várom! :)

    http://kittiiedreamworld.blogspot.com/2011/11/essence-vampires-love-szemhejpuder.html

    VálaszTörlés
  3. Nina: Ma feltöltöm a sminkem amit a moziban viseltem,megláthatod,hogy mennyire jók a színek:) Én csak ajánlani tudom Neked:) Nagyon szívesen,remélem máskor is ;) Jaa és ha szeretnél tesztet látni a palettáról nézz be Kittiie blogjára:)
    Kittiie: Köszöntelek a blogomon:) Igen,igen,akkor megfertőződtünk,jajj a filmre készülj 100-as zsepivel:) Imádtam,remélem Neked is tetszeni fog:) Barátoddal nézed?

    VálaszTörlés