2011. november 5., szombat

Termékminta!

Sziasztok!

Ahogy igértem,nem felejtettem el a termékmintákat!
Először is leszögezném,hogy én "csak úgy" kaptam őket!
De mivel eléggé sokat, úgy gondoltam szétosztom,tehát kaptak a családtagok,barátok és kaptok ti:)
Tehát ez nem egy tesztelés,ahol véleményt kell írni róla,vagy ilyesmi:)

Tehát a karácsonyi nyereményjáték előtt,ezekkel a csomagokkal fogom meglátogatni a postát:)

Nem játék forma lesz,hanem aktivitás!
Természetesen a nyilvános követőim kapnak csomagot (tehát ha még nem vagy az,akkor legyél a követőm), ezért nem kell mást tenni,csak leírni a bejegyzéseimhez a véleményeteket!
Itt is felhívom a figyelmet,nekem nem az a fontos,hogy odaírjatok,hanem az,hogy érezzem, a visszajelzéseteket,legyen az pozitív vagy negatív!
A következő 3 poszt után fogom elküldeni az 5 legaktívabb olvasóimnak a csomagot:) (természetesen nem csak a következő három poszthoz lehet hozzászólni,ezt csak azért írtam,hogy kb érezzétek,hogy 4-5 napig tart ez a dolog) :)

Remélem korrektnek gondoljátok ezt:)
Ilyen mintákról van szó,természetesen nem egy-egy darabot fogok küldeni:)

pusziii

2 megjegyzés:

  1. Szívesen kipróbálnám őket még sosem használtam Vichy termékeket! Aranyos tőled, hogy megosztod az olvasóid között!

    VálaszTörlés